MOLDAGROTECH (spring)
MOLDAGROTECH (spring)
13.03.2024 - 16.03.2024
Expoziţie internaţională specializată de maşini, echipamente şi tehnologii pentru complexul agroindustrial, ediţia a XXXXIII-a
MOLDAGROTECH (spring)
Până la începerea expoziției au rămas zile: 0
(CIE "MOLDEXPO" SA)
BEAUTY-2024: Puterea frumuseții și o constantă în peisajul expozițional local
2024-02-28 10:00:19

În perioada 29 februarie – 3 martie 2024, tradițional la început de primăvară, expoziţia BEAUTY se va deschide pentru a 26-a oară, la MOLDEXPO, bucurând cu oferte deosebite reprezentanţii industriei de profil şi vizitatorii. Așteptată și de profesioniști, și de public, nu este întâmplător că nici o forță majoră nu a împiedicat, niciodată, desfășurarea acestui proiect, ceea ce denotă că este una dintre cele mai constante, de succes și de amploare expoziții din republică, cu tendințe de creștere continuă.

 

Program expoziţie: 29.02 – 03.03.2024, orele 10:00 – 18:00.

Locul desfăşurării: C.I.E. „Moldexpo” S.A., pavilioanele central și nr.2, spațiile exterioare, str. Ghioceilor nr.1, mun. Chișinău.

Organizator: Centrul Internaţional de Expoziţii „Moldexpo” S.A.

Partener: “Dita Hiper Farmacie”

 

Eveniment cu tentă emoţionantă și estetică, mai presus de toate BEAUTY este binevenită pentru actualitate şi utilitate. Este unica expoziţie în Republica Moldova dedicată industriei frumuseții, se înscrie perfect în şirul sărbătorilor de primăvară și reprezintă un suflu proaspăt al celor mai noi realizări din sfera cosmetologiei moderne, echipamentelor şi accesoriilor, serviciilor de frizerie, modelare a unghiilor și multe altele cu destinația de înfrumusețare.

 

Power of BEAUTY

 

– este sloganul ediției anului 2024. Și nu întâmplător – estetica exterioară nu poate fi neglijată, nu se contrapune frumuseții interioare, ci, dimpotrivă, o scoate în evidență, subliniază individualitatea persoanei, exercită o putere nemărginită în ceea ce conturează personalitatea. Armonizarea acestora este o artă adevărată, un fel de carte de vizită a fiecărui om, iar industria frumuseții vine în ajutor cu noi și noi descoperiri. Pentru a căror promovare tocmai servește un eveniment cu tentă profesională, cum este o expoziție specializată.

 

Ceea ce vezi tu în oglindă este nu doar fața ta, dar și puterea ta – în aceasta rezidă conceptul ediției curente a expoziției. Iar BEAUTY din acest an se vrea ieșită din tiparele obișnuite. Chiar la intrarea în expoziție, vizitatorii vor fi întâmpinați de o oglindă mare, în forma și stilul acelei casete magice din care își face apariția grațioasa exponentă a baletului. Pentru câteva clipe, orice vizitatoare va putea să se simtă simbol al frumuseții și să imortalizeze, în poze, acel moment. Or, cei mai aşteptaţi oaspeți ai BEAUTY-2024 sunt reprezentantele sexului frumos, preocupate de aspectul lor estetic, pentru care sunt inventate permanent noi tehnologii, produse de înfrumusețare și altele, promovate la expoziție.

 

Oferta BEAUTY-2024

 

Firește, cea mai consistentă componentă a expoziției rămâne oferta participanților. Peste 70 firme – participanți fideli, dar şi debutanți, din Republica Moldova, România, Ucraina se vor regăsi în pavilioanele expoziționale cu produse, utilaje, instrumente, tehnologii din cele mai diverse pentru înfrumusețare. Dar aria mărcilor propuse este cu mult mai largă, cuprinzând circa 1000 branduri cu renume mondial din cele mai diferite țări.

 

Spectrul tematic este impresionant şi nu va dezamăgi nici consumatorii, nici profesioniştii exigenţi, interesaţi de ultimele tendinţe din arta înfrumuseţării. Expoziţia propune, la fel, servicii, pe potriva celor mai diverse cerinţe şi posibilităţi.

 

Tradiţional, în oferta expoziţiei se disting câteva segmente mari.

 

Cosmetice decorative de machiaj, preparate de îngrijire facială şi corporală, într-o gamă largă vor fi expuse preponderent în pavilionul central.

 

Pavilionul nr.2 va găzdui reprezentanții domeniului de îngrijire a părului, extensia, îndreptarea și laminarea podoabei capilare care vor propune o gamă largă de produse, instrumente, echipamente şi materiale pentru saloanele de coafură şi frizerii.

 

Oferta expoziţiei se extinde datorită segmentului optică şi medicina în industria frumuseţii.

 

Vor completa expoziţia accesoriile, cadourile pentru sărbătorile de primăvară, diverse segmente conexe domeniului frumuseţii.

 

Pilon al calității și atelier de creație

 

De remarcat că, BEAUTY din acest an se distinge printr-o evoluție considerabilă și în plan cantitativ, dar și calitativ. Spațiile expoziționale sunt suprasolicitate, devenind tot mai pronunțată tendința participanților de a extinde oferta, de a diversifica metodele de promovare a produselor și serviciilor. Este firească preocuparea cosmeticienilor, frizerilor, vizajiştilor și altor reprezentanți ai sectorului care au conștientizat multiplele beneficii ale expoziției: demonstrarea ofertei pe fundalul concurenților; contactul direct cu vizitatorii; comunicarea cu colegii de breaslă pe o platformă unică, profesională; schimburile utile de idei și experienţe, verificarea capacităţilor. Pentru că expoziția, cu numeroși vizitatoti, oferă cele mai bune oportunități de a prezenta produsele și tehnologiile noi, de a le demonstra în acțiune, fiecare stand depășind formatul de vitrină și luând conturul unui atelier de lucru.

 

Așadar, toți participanții vor distribui teste, vor organiza concursuri cu premii și cadouri, vor oferi multiplele promoţii, reduceri substanțiale doar pe perioada expoziției – într-un cuvânt, tot ceea ce presupune un dialog eficient participant / vânzător – vizitator / cumpărător.

 

De rând cu aceste instrumente de marketing, participanţii expoziției vor valorifica oportunitățile de promovare a noutăţilor şi tendinţelor de ultimă oră din domeniile pe care le prezintă – în fiecare stand se vor desfășura master-classuri cu demonstrari de produse, materiale, instrumente, utilaje, tehnologii inovatoare.

 

Vizitatorii expoziţiei BEAUTY - 2024 vor putea să beneficieze nu numai de oferte de calitate, ci și să profite de sfaturi competente și gratuite ale specialiștilor companiilor participante.

 

O noutate a expoziției reprezintă lansarea unui brand de top pentru îngrijirea profesională a părului. Evenimentul va avea loc sâmbătă, în pavilionul nr.2 și va fi susținut de meșteri notorii în domeniu, ale căror prestații se vor transforma în adevărate show-uri. Iar atmosfera va fi întregită de artiști îndrăgiți din republică.

 

În toate zilele expoziției master-classurile, prezentările, show-urile vor fi la ele acasă.

 

Interesul sporit faţă de expoziţie demonstrează vitalitatea evenimentului. Pilonul calităţii, atins de eveniment în întregime, reflectă o situaţie sănătoasă în ramură și, pe de altă parte, plasează BEAUTY în categoria proiectelor expoziţionale de top din Moldova.

 

Întâlnim primăvara împreună cu BEAUTY, iar rezultatul nu se va lăsa aşteptat!

 

Din 29 februarie până în 03 martie, la MOLDEXPO!

 

Simțiți puterea frumuseții, power of BEAUTY!

În perioada 29 februarie – 3 martie 2024, tradițional la început de primăvară, expoziţia BEAUTY se va deschide pentru a 26-a oară, la MOLDEXPO, bucurând cu oferte deosebite reprezentanţii industriei de profil şi vizitatorii. Așteptată și de profesioniști, și de public, nu este întâmplător că nici o forță majoră nu a împiedicat, niciodată, desfășurarea acestui proiect, ceea ce denotă că este una dintre cele mai constante, de succes și de amploare expoziții din republică, cu tendințe de creștere continuă.

 

Program expoziţie: 29.02 – 03.03.2024, orele 10:00 – 18:00.

Locul desfăşurării: C.I.E. „Moldexpo” S.A., pavilioanele central și nr.2, spațiile exterioare, str. Ghioceilor nr.1, mun. Chișinău.

Organizator: Centrul Internaţional de Expoziţii „Moldexpo” S.A.

Partener: “Dita Hiper Farmacie”

 

Eveniment cu tentă emoţionantă și estetică, mai presus de toate BEAUTY este binevenită pentru actualitate şi utilitate. Este unica expoziţie în Republica Moldova dedicată industriei frumuseții, se înscrie perfect în şirul sărbătorilor de primăvară și reprezintă un suflu proaspăt al celor mai noi realizări din sfera cosmetologiei moderne, echipamentelor şi accesoriilor, serviciilor de frizerie, modelare a unghiilor și multe altele cu destinația de înfrumusețare.

 

Power of BEAUTY

 

– este sloganul ediției anului 2024. Și nu întâmplător – estetica exterioară nu poate fi neglijată, nu se contrapune frumuseții interioare, ci, dimpotrivă, o scoate în evidență, subliniază individualitatea persoanei, exercită o putere nemărginită în ceea ce conturează personalitatea. Armonizarea acestora este o artă adevărată, un fel de carte de vizită a fiecărui om, iar industria frumuseții vine în ajutor cu noi și noi descoperiri. Pentru a căror promovare tocmai servește un eveniment cu tentă profesională, cum este o expoziție specializată.

 

Ceea ce vezi tu în oglindă este nu doar fața ta, dar și puterea ta – în aceasta rezidă conceptul ediției curente a expoziției. Iar BEAUTY din acest an se vrea ieșită din tiparele obișnuite. Chiar la intrarea în expoziție, vizitatorii vor fi întâmpinați de o oglindă mare, în forma și stilul acelei casete magice din care își face apariția grațioasa exponentă a baletului. Pentru câteva clipe, orice vizitatoare va putea să se simtă simbol al frumuseții și să imortalizeze, în poze, acel moment. Or, cei mai aşteptaţi oaspeți ai BEAUTY-2024 sunt reprezentantele sexului frumos, preocupate de aspectul lor estetic, pentru care sunt inventate permanent noi tehnologii, produse de înfrumusețare și altele, promovate la expoziție.

 

Oferta BEAUTY-2024

 

Firește, cea mai consistentă componentă a expoziției rămâne oferta participanților. Peste 70 firme – participanți fideli, dar şi debutanți, din Republica Moldova, România, Ucraina se vor regăsi în pavilioanele expoziționale cu produse, utilaje, instrumente, tehnologii din cele mai diverse pentru înfrumusețare. Dar aria mărcilor propuse este cu mult mai largă, cuprinzând circa 1000 branduri cu renume mondial din cele mai diferite țări.

 

Spectrul tematic este impresionant şi nu va dezamăgi nici consumatorii, nici profesioniştii exigenţi, interesaţi de ultimele tendinţe din arta înfrumuseţării. Expoziţia propune, la fel, servicii, pe potriva celor mai diverse cerinţe şi posibilităţi.

 

Tradiţional, în oferta expoziţiei se disting câteva segmente mari.

 

Cosmetice decorative de machiaj, preparate de îngrijire facială şi corporală, într-o gamă largă vor fi expuse preponderent în pavilionul central.

 

Pavilionul nr.2 va găzdui reprezentanții domeniului de îngrijire a părului, extensia, îndreptarea și laminarea podoabei capilare care vor propune o gamă largă de produse, instrumente, echipamente şi materiale pentru saloanele de coafură şi frizerii.

 

Oferta expoziţiei se extinde datorită segmentului optică şi medicina în industria frumuseţii.

 

Vor completa expoziţia accesoriile, cadourile pentru sărbătorile de primăvară, diverse segmente conexe domeniului frumuseţii.

 

Pilon al calității și atelier de creație

 

De remarcat că, BEAUTY din acest an se distinge printr-o evoluție considerabilă și în plan cantitativ, dar și calitativ. Spațiile expoziționale sunt suprasolicitate, devenind tot mai pronunțată tendința participanților de a extinde oferta, de a diversifica metodele de promovare a produselor și serviciilor. Este firească preocuparea cosmeticienilor, frizerilor, vizajiştilor și altor reprezentanți ai sectorului care au conștientizat multiplele beneficii ale expoziției: demonstrarea ofertei pe fundalul concurenților; contactul direct cu vizitatorii; comunicarea cu colegii de breaslă pe o platformă unică, profesională; schimburile utile de idei și experienţe, verificarea capacităţilor. Pentru că expoziția, cu numeroși vizitatoti, oferă cele mai bune oportunități de a prezenta produsele și tehnologiile noi, de a le demonstra în acțiune, fiecare stand depășind formatul de vitrină și luând conturul unui atelier de lucru.

 

Așadar, toți participanții vor distribui teste, vor organiza concursuri cu premii și cadouri, vor oferi multiplele promoţii, reduceri substanțiale doar pe perioada expoziției – într-un cuvânt, tot ceea ce presupune un dialog eficient participant / vânzător – vizitator / cumpărător.

 

De rând cu aceste instrumente de marketing, participanţii expoziției vor valorifica oportunitățile de promovare a noutăţilor şi tendinţelor de ultimă oră din domeniile pe care le prezintă – în fiecare stand se vor desfășura master-classuri cu demonstrari de produse, materiale, instrumente, utilaje, tehnologii inovatoare.

 

Vizitatorii expoziţiei BEAUTY - 2024 vor putea să beneficieze nu numai de oferte de calitate, ci și să profite de sfaturi competente și gratuite ale specialiștilor companiilor participante.

 

O noutate a expoziției reprezintă lansarea unui brand de top pentru îngrijirea profesională a părului. Evenimentul va avea loc sâmbătă, în pavilionul nr.2 și va fi susținut de meșteri notorii în domeniu, ale căror prestații se vor transforma în adevărate show-uri. Iar atmosfera va fi întregită de artiști îndrăgiți din republică.

 

În toate zilele expoziției master-classurile, prezentările, show-urile vor fi la ele acasă.

 

Interesul sporit faţă de expoziţie demonstrează vitalitatea evenimentului. Pilonul calităţii, atins de eveniment în întregime, reflectă o situaţie sănătoasă în ramură și, pe de altă parte, plasează BEAUTY în categoria proiectelor expoziţionale de top din Moldova.

 

Întâlnim primăvara împreună cu BEAUTY, iar rezultatul nu se va lăsa aşteptat!

 

Din 29 februarie până în 03 martie, la MOLDEXPO!

 

Simțiți puterea frumuseții, power of BEAUTY!